Back to the Garden
S2 A7: En judisk begravning på Fisher & Sons får Nate att söka spirituell vägledning hos en intensiv kvinnlig rabbi. Claire besöker sin moster Sarah och blir överraskad när hon träffar på en man i sin egen ålder bland Sarahs festande "konstnärsvänner".