Barbara Cameron
S28 A2: Döden drabbar hemmet när en fyrabarnsfar i Mississippi mördas brutalt på sin egen veranda. Snart vänder sig en mor och en son mot varandra, när polisen arbetar för att avslöja mördaren genom att reda ut misstänkta vittnesmål.