Baseball. Boobs. Boobs. Baseball.
S11 A12: Walden är frustrerad eftersom Nicola inte har tid med honom medan hon arbetar på sitt projekt. Han erbjuder sig därför att hjälpa henne. Larry övertalar Alan att gå på en blindträff.