Because This Is My First Life Because This Is My First 30th Birthday
S1, A1: It's Ji Ho's 30th birthday and the worst day of her life at the same time. She becomes homeless overnight when her roommate and younger brother wants his pregnant girlfriend to move in. Meanwhile, Se Hee is looking for a new housemate.