Behind Bars
S2 A6: Tex anlitar "the Dicks" för att utreda vem det är som hjälper en grupp fångar, vilket resulterar i en tvist med Jane McKinney. Alex infiltrerar fängelset genom att gå under täckmantel som en domare.