Best Frenemies Forever
S2 A7: Efter den tryckta kompismiddagen inser Kristin och Jay att de måste ha mer partid. Brittainys nya, intima vänskap med Kristin skapar en klyfta mellan henne och de andra anställda på UJ, vilket kulminerar i en konfrontation med Reagan på UJ-festen.