Beyond Repair
S3 A3: Den frånskilde 40-åringen Ejaz Ahmad tror knappt att det kan vara sant när han träffar 26-åriga Leah Ward. Men när Ejaz försvinner gör sonen en fruktansvärd upptäckt.