Blått guld
S2 A5: Med Max dotter som lockfågel, lyckas Jack och Harry övertala Max att träffa dem. Strandsatt i djungeln råkar Marcus upptäcka ett fångläger. Greer besöker Gloria i hopp om att upptäcka något samband mellan hennes försvunne make och Reyes.