Blood and Sand: Legends
S1, A3: Ivern över en ny festival med gladiatorspel förbyts mot besvikelse när bara Crixus ska få tävla i de fina matcherna. Spartacus lyckas ändå få möta honom i arenan, och förlorar stort.