Blood in the Water
S1 A3: Konservatorn Wilf Lloyd är ute på älgjakt med sin svärson i de kanadensiska klippiga bergen när en grizzlybjörn attackerar. Spjutfiskaren Anthony Segrich är flera kilometer från land, dykande på över 50 meters djup, när en tjurhaj kommer i full fart mot honom med käkarna vidöppna.