Bode
S1 A2: Från sin högteknologiska lya fäster skurken Bode sin blick på Tola som sitt nästa kidnappningsoffer och har av nån anledning möjlighet att kontakta Tolas vän, Kole. Under tiden, lär Tola och Kole sig mer om varandras liv och perspektiv.