S1, A6: Sully försöker dölja sitt mående för Frank och Edna, samtidigt som Cal fortsätter att bekanta sig med Roy. I Boston planerar Andrew för en stor överraskning som förhoppningsvis kan reparera förhållandet med Maggie. Men allt går inte som planerat...