Bortspolingarna
S8 A20: När Scootaloo blir ett fan av Bortspolingarna, en turnérande grupp stuntponnyer, blir Rainbow Dash orolig för Scoots säkerhet och funderar på om hennes dagar som Scootaloos största idol är räknade...