S1, A2: Lokaljournalisten Silvia Pettem gräver i det 50-åriga mysteriet med Boulder Jane Doe, en oidentifierad kvinna som mördades i Colorado. Hinner Silvia hitta en levande släkting innan det är för sent? Blev Jane Doe mördad av en av USA:s första seriemördare?