Prison Break Boxed In
S3, A9: Efter att den panamanska armén börjat misstänka Michael får han sitta i isolering. Bellick står inför den största kampen i sitt liv. Susan sätter siktet på Sucre samtidigt som T-Bag lurar till sig en plats i flyktplanen.