Broad Bean Soup & Tarte tatin
S1, A6: På 'Snel met Miljuschka' hjälper Miljuschka dig att skapa de läckraste rätterna på kortast möjliga tid. När allt kommer omkring så vet du vad som gäller: livet blir mer och mer hektiskt, ta barnen till skolan, gå till jobbet, ha tid för sport, shoppa och dessutom måste man laga mat. Miljuschka ger inspiration till de godaste, och viktigast av allt, enklaste rätterna. Idag gör hon bondbönsoppa och tarte tatin.