Bröllopet del 2
S5 A24: Bröllopsdagens kaos fortsätter när hela festen skiftar från en nödplan till en annan. Gästerna börjar bli prövande, Mitchell och Cameron känner sig modfällda och stackars Claire börjar visa tecken på stress, men en oväntad vändning leder till en ceremoni de alla väntat på.