Pantertanter Brother, Can You Spare That Jacket?
S4, A8: Dorothy vinner 10 000 dollar på lotto och damerna ser till att lägga kupongen på ett säkert ställe, i fickan på Blanches jacka. Men Sophia skänker i misstag bort jackan, något som leder damerna på en vild jakt genom staden efter vinsten.