Bunkerläkaren
S1 A6: Martin Trenneborg blir nationellt känd som Bunkerläkaren när han i september 2015 kidnappar eskortflickan ”Isabell” och låser in henne i sin egenbyggda bunker djupt inne i de småländska skogarna.