S1, A2: Camp Phoenix i Kafue nationalpark i Zambia är elefanternas paradis. Här får en flock föräldralösa elefanter en ny chans. Deras mänskliga vårdare lär dem de färdigheter de behöver för att kunna ansluta sig till en elefanthjord i det vilda.