Arrow Canaries
S3, A13: Oliver bringas ur fattningen av alla förändringar i Team Arrow. Vertigo (gästhuvudrollsinnehavare PETER STORMARE) är tillbaka. Han gör så att Canary och Black Canary kommer i bråk.