Can't Find My Way Back Home
S4 A9: Charlottes kollegor tror att de vet vad som är bäst för henne när hon går igenom det känslomässiga efterspelet efter övergreppet. Petes bror, som brutit med familjen, dyker oväntat upp för att be om hjälp.