Capitalism
S1 A4: Nikole Hannah-Jones familj och nuvarande arbetsstrider är linserna för "Capitalism", som utforskar hur slaveriet utgjorde grunden för den amerikanska kapitalismen och hur denna grund av brutalitet fortsätter att genomsyra vårt djupt ojämlika ekonomiska system.