S2, A1: Säsongsstart. Carlos och Maite bygger ett spanskinspirerat hem i Oxfordshire. Maite designar huset utan erfarenhet, med hjälp av en arkitekt. Men kreativa skillnader och tajt budget hotar att försvåra hennes drömprojekt.