S6, A15: Varför har vi så många måsten? Carrie väger känslan av att hon borde skaffa barn mot hur framtiden med Aleksandr ser ut. Charlotte är barnvakt åt Brady, och Miranda njuter inte av att vara själv med Steve fast hon borde.