Changes
S2 A1: Efter bedrövelsen över att ha missat uppflyttning till Premier League i playoff ger den stundande säsongen nytt hopp till Leeds United och dess huvudtränare Marcelo Bielsa. Men först måste truppen uppdateras och viktiga beslut fattas om nyckelspelare. Klubben ställs mot självaste Manchester United under försäsongen i Australien och ser därefter fram emot att sätta an tonen i The Championship.