Charlie kanske har cancer. Har han en chans med servitrisen innan tiden rinner ut? Samtidigt bevisar Mac sig själv som en narcissist när han blir involverad med en transa för att tillfredsställa sin fåfänga. Detta är en remake av pilotavsnitten som aldrig sändes.