Cherry
S1 A6: Adora förser polischef Vickery med ett viktigt bevismaterial i fallet med mordet på Ann Nash. Richard forskar i detaljer ur Camilles mörka förflutna. Johns flickvän Ashley planerar att komma i tidningen. Amma kommer närmare Camille under och efter en vild fest.