Chuck Versus the A-Team
S4 A18: Chuck och Sarah misstänker att Casey gör privata uppdrag. Chuck oroar sig för att CIA:s nya, till synes perfekta agenter (ISAIAH MUSTAFA and STACY KEIBLER) kommer att göra honom oduglig.