Chuck Versus the Couch Lock
Chucks senaste uppdrag ger en länk till Caseys förflutna och möjligtvis till Chucks mamma. Morgan samlar på sig mod för att avslöja en stor hemlighet för Casey. ERIC ROBERTS gästskådespelar.