Chuck Versus the Lethal Weapon
S2 A16: Medan Sarah och Casey letar efter mannen bakom Fulcrums planer att bygga sin egen Intersect tvingas Chuck och agent Cole Barker (JONATHAN CAKE) stanna i en bunker.