Chuck Versus the Suburbs
S2 A13: Chuck och Sarah måste posera som ett gift par i förorten. De träffar gladlynte grannen Brad (ANDY RICHTER) och Sylvia (JENNY McCARTHY), en förförerska med ögonen på Chuck.