Clips, Canapes & Carnage
S1, A6: Jimmy Carr, Sue Perkins, Nish Kumar och Judi Love träffas på drinkar och snackas för att se aldrig tidigare visade scener, vi får reda på att Sue är gift, hur Nish undviker att bli cancelled och Jimmy exponerar sina fötter.