American Housewife Coupling
S5, A3: Katie blir överraskad när hon får reda på att Taylors pojkvän Trip har stannat över natten. Greg tvingas dela upp barnen när Anna-Kat och Franklin drabbas av körtelfeber. Cooper känner sig försummad.