Cristina Through the Looking Glass
S1 A5: Cristina Ortiz, Veneno, är med i "I natt korsar vi Mississippi". Pepe nöjer sig inte med ett enda program, utan erbjuder Veneno att bli ett stående inslag i utbyte mot att hon gör det publiken kräver: fördjupar sig i sitt förflutna.