Crossing the Bridge
S1 A2: Imogen (Elisabeth Moss) och Adilah (Yumna Marwan) fortsätter sin resa till Paris och står inför ett hot i Istanbul. Samtidigt ökar trycket på CIA och DGSE att fastställa den sanna identiteten för "Djinn al Raqqa."