Web of Death Crowdsourced Justice
S1, A3: Före detta brandmannen Bob Ruff tar upp fallet med Ed Ates i sin podcast, en man dömd för ett brutalt mord på sin granne i Tyler, Texas. Kan Bob och hans lyssnarskara lyckas skipa rättvisa efter att en lyssnare ringt in och erkänt att de ljugit under sitt vittnesförhör i domstolen?