Cut From a Different Cloth
S10 A5: Fejden mellan Jackie och Dolores kulminerar. Teresa konfronterar Margaret för att hon skämtat om otrohetsskvallret. Joes överklagan ska upp i rätten och kvinnorna diskuterar hans möjlighet att vinna. Männen ger sig in i ett snaskigt pokerspel.