S2 A1: En olycklig händelse gör att firmans anställda kommer varandra närmare, liksom möjligheten att få en ny delägare, Liz Reddick-Lawrence (Audra McDonald). Samtidigt försöker Diane att hantera världens galenskap och Maia konfronteras med ännu ett hinder i sina föräldrars skandal.