Dagen D
S1 A1: Juni 1944: Amerikanska, brittiska och kanadensiska trupper stormade en 80 km lång sträcka längs Normandies kust. Vi utforskar amfibiestridsvagnarna och den tunga packningen som de vadade i land med.