S2, A7: Justin och Iris blidkar Bishop McNaughton med en stadig frukost. Ben följer sina syner till ett sjaskigt hotell med Stroud hack i häl. Sabrina blir alltför förtrolig med Lila, och Libby och Rita Sue rannsakar sig själva.