De fetastes överlevnad
S3 A13: I den här specialepisoden släpps Jeremy Clarkson, Richard Hammond och James May av i Mongoliets vidsträckta vildmark och förses med en begränsad ranson livsförnödenheter och plattpaketerade delar som de måste montera ihop till en bil som är deras enda chans att ta sig till civilisationen innan de svälter ihjäl eller stryper varandra.