Två nötcreme och en moviebox De grunda pudelrockarna enar Sverige
S1, A4: Hur var det egentligen att växa upp på 80-talet, decenniet innan Sverige fick fart? Den här serien, som bygger på vår bok Två nötcreme och en moviebox - hisnande generaliseringar om vår uppväxt i DDR-Sverige, bygger på en MAGKÄNSLA av vad som hände.