De Los Muertos
S14 A14: När CSI-teamet jobbar med två separata utredningar, ett om en kvinna som hittats död vid den mexikanska gränsen och det andra om ett par som hittats döda på deras uppfart, hittar de bevis från ett fall som kan hjälpa det andra.