De mörka krafternas magi
S2, A1: Alex och Amanda hittar en ny trummis, och Kuru får problem med ett gäng i västra Manjipoor. Alex åker dit för att hjälpa Kuru och träffar hans barndomsvänner Caleb och Zamira.