De otippades revolt
S1 A2: Park Byungho, lagets symbol, går över till KT Wiz via FA-marknaden. Samtidigt, medan lagets bästa catcher Park Dongwon byter till Kia, sjunker moralen i laget till den lägsta någonsin och Kiwoom förväntas ligga i botten, men börjar drömma om sin revolt i ligan .