De tre stygga vargarna
S1 A6: Nick (David Giuntoli) kallas till ett misstänkt mordbrandsfall som avslöjar en långvarig familjefejd som ställer Monroe (Silas Weir Mitchell) ansikte mot ansikte med karaktärer från hans oroliga förflutna. Medan Monroe brottas med att behärska sin vilda sida, är det upp till Nick att hindra allt från att gå upp i rök. Russell Hornsby, Bitsie Tulloch, Sasha Roiz och Reggie Lee finns också...