Declassified
S1, A4: Mitt i det ökade hotet mot hennes dotters liv avslöjar Adilah (Yumna Marwan) en hemlighet för Imogen (Elisabeth Moss). Max (Josh Charles) måste ta itu med konsekvenserna av Emirs (Alec Secareanu) ankomst till Paris.