Stonehouse Del 2
S1, A2: John försöker att gömma sig i Melbourne i Australien men börjar dra till sig misstänksamma blickar från den lokala polisen. Hans fru Barbara och hans sekreterare tillika älskarinna Sheila åker till Australien för att konfrontera honom.