S1 A2: New Yorks pandemirestriktioner leder till att tidsplanen spricker. Ryan och Emilia är bekymrade över den skenande renoveringsnotan och diskuterar olika sätt att få kontroll över budgeten. Samtidigt får Ryan ett bud som ställer allt på sin spets.